- איפה ומתי יערך הכנס?
- איך מקבלים הנחה על הכרטיסים?
- איך ניתן להגיע אל הכנס או לנסוע ממנו למקומות מרכזיים?
- האם יש גישה לנכים?
- איפה יש חניה?
- האם יש תחנת מוניות?
- האם יש סידורי לינה?
- כמה עולה לבקר בכנס?
- האם ניתן יהיה לרכוש כרטיסים באשראי במהלך הכנס?
- האם ניתן לבטל או להחליף כרטיסים שנקנו בקופות או בהזמנה מראש?
- האם אפשר לקנות כרטיס בהנחה עבור אדם אחר?
- איבדתי כרטיס. מה לעשות?
- האם ניתן לברר מראש אם נותרו כרטיסים לאירוע?
- איחרתי לאירוע. האם אוכל להיכנס?
- יש מקום להשאיר עגלה? תיק?
- היכן באזור יש מסעדות, כספומטים, טלפונים ציבוריים, קיוסקים או בתי קפה?
- אפשר להביא את הכלב שלי?
- האם מותר להכניס נשק?
- ולאחסן נשק אפשר?
- בפני מי אפשר להתלונן על בעיות באירועים, בכרטיסים, אי סדרים, מפגעים בטיחותיים וכדומה?
- מה קורה עם אבידות ומציאות?
- מה מחכה לנו בכנס השנה?
- האם המקומות באירועים מסומנים?
- האם יהיו תכנים לדוברי אנגלית?
- האם יתקיימו אירועים בחינם?
- האם נדרש ידע קודם להרצאות?
- האם יפעל דוכן למכירת מוצרי יד שניה?
- באילו שעות יהיו הדוכנים פעילים?
- האם תהיה גישה לאינטרנט במתחם הכנס?
- האם אפשר לקנות חולצות כנס?
- היכן יהיה ניתן למצוא תיעוד של הכנס (תמונות) לאחר סיומו?
- אני רוצה לצלם תמונות, וידאו או להקליט אירוע. יש לכם בעיה עם זה?
- האם מותר לעשן? איפה?
- האם ניתן להירשם לאגודה דרך האינטרנט? ומה לגבי הרשמה במהלך הכנס?
- אני שוקל להתנדב. שווה לי?
איפה ומתי יערך הכנס?
כנס עולמות 2011 יערך במתחם אשכול פיס, ברחוב שפרינצק 4 בתל-אביב, בתאריכים 21-20 באפריל.
חזרה
איך מקבלים הנחה על הכרטיסים?
חברי האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה וחברי קהילת טולקין הישראלית זכאים להנחות נאות. מתנדבי הכנס זכאים לכרטיסים בחינם.
חזרה
איך ניתן להגיע אל הכנס או לנסוע ממנו למקומות מרכזיים?
פרטים ראו בדף הוראות ההגעה.
חזרה
האם יש גישה לנכים?
כמובן.
חזרה
איפה יש חניה?
יש מאות מקומות חניה בחניונים הציבוריים ברחוב הארבעה, ברחוב ארניה וברחוב החשמונאים.
חזרה
האם יש תחנת מוניות?
בהחלט. ברחוב אבן גבירול.
חזרה
האם יש סידורי לינה?
הרישום ללינה ייעשה באמצעות דוכן המודיעין מדי יום עד השעה 22:00. לצורך לינה יש להצטייד בשקי שינה, שמיכות וכלי רחצה. הכנס אינו מספק מזרונים, כך שהלינה מותאמת בעיקר לבני נוער. השירות ניתן ללא תשלום. לצערנו לא תהיינה מקלחות לטובת הלנים במתחם. לפרטים נוספים ראו בעמוד לינה בכנס.
חזרה
כמה עולה לבקר בכנס?
הכניסה למתחם עצמו, לרבות יריד הדוכנים ואירועי החוצות – ללא תשלום. הכניסה לאירועים המתקיימים באולמות, על פי המחירון המופיע באתר הכנס.
חזרה
האם ניתן יהיה לרכוש כרטיסים באשראי במהלך הכנס?
כמובן. כל הפרטים יופיעו באתר הכנס.
חזרה
האם ניתן לבטל או להחליף כרטיסים שנקנו בקופות או בהזמנה מראש?
כרטיסים שהוזמנו מראש ניתן לבטל עד המועד האחרון לביטול, שמופיע בדף ההזמנה מראש. כרטיסים שנרכשו במהלך הכנס ניתן להמיר בכרטיסים שווי ערך, אך לא לקבל החזר כספי.
חזרה
האם אפשר לקנות כרטיס בהנחה עבור אדם אחר?
לא. ההנחות הן אישיות ותקפות לכרטיס בודד לכל אירוע, לשימושו האישי של המזמין.
חזרה
איבדתי כרטיס. מה לעשות?
אנחנו מצטערים לשמוע. אובדן כרטיס מחייב רכישת כרטיס חדש.
חזרה
האם ניתן לברר מראש אם נותרו כרטיסים לאירוע?
בהחלט, ניתן להתקשר בשעות הפעילות של מוקד ההזמנות ולברר. פרטים על דרכי ההתקשרות בדף ההזמנה מראש.
חזרה
איחרתי לאירוע. האם אוכל להיכנס?
לא תותר כניסת מאחרים אחרי יותר מעשר דקות אחרי השעה הנקובה בכרטיס. למופע "והסושי חינם" לא תותר כניסה למאחרים לאחר תחילת ההופעה.
ניתן לצאת מאירוע בכל עת, אך לא לחזור פנימה כדי לא להפריע למהלך האירוע.
חזרה
יש מקום להשאיר עגלה? תיק?
לצורך אפסון חפצים, לרבות עגלות יד, נפעיל במהלך כל הכנס חדר לשמירת חפצים על פי השעות המופיעות באתר הכנס. השירות בחינם. לא יתאפשר להשאיר ציוד מעבר לשעות הפעילות.
חזרה
היכן באזור יש מסעדות, כספומטים, טלפונים ציבוריים, קיוסקים או בתי קפה?
הכנס נמצא במרכז תל אביב, בסמוך לשלל מסעדות ובתי קפה השוכנים לאורך רחוב הארבעה ורחוב אבן גבירול הסמוך. ברחוב אבן גבירול וסביבתו יש בנקים, טלפונים ציבוריים ושירותים רבים נוספים.
חזרה
אפשר להביא את הכלב שלי?
הכנסת בעלי חיים למתחם אסורה.
חזרה
האם מותר להכניס נשק?
חיילים יורשו להיכנס עם נשק רק במדים ובהצגת תעודת חוגר/קצין. אזרחים יורשו להכניס נשק בהצגת רישיון בתוקף.
חזרה
ולאחסן נשק אפשר?
לא. נושאי נשק, לרבות חיילים, מתבקשים לשאת את הנשק עליהם או להפקיד אותו בתחנת משטרה.
חזרה
בפני מי אפשר להתלונן על בעיות באירועים, בכרטיסים, אי סדרים, מפגעים בטיחותיים וכדומה?
אם נתקלתם בבעיות הקשורות בכרטיסים, ובכלל זה כרטיסים שהוזמנו מראש, פנו לקופת הכנס. לבעיות ותלונות אחרות ניתן לפנות לאחראי משמרת בתפקיד או לכל איש סגל הנושא תג אדום, על מנת שיפנה את הבעיה לאדם המתאים או יטפל בה בעצמו.
חזרה
מה קורה עם אבידות ומציאות?
הטיפול באבידות ומציאות, לרבות ילדים שאיבדו את הוריהם, נמצא באחריות דוכן המודיעין.
חזרה
מה מחכה לנו בכנס השנה?
האם המקומות באירועים מסומנים?
אין מקומות מסומנים בכנס.
חזרה
האם יהיו תכנים לדוברי אנגלית?
כל ההקרנות מתאימות לדוברי אנגלית. שאר הפעילויות דורשות שליטה בשפה העברית.
חזרה
האם יתקיימו אירועים בחינם?
הכנס מציע שפע של אירועים והפעלות ללא תשלום. במידע על האירועים מצוין "חינם" כאשר האירועים ללא תשלום. הכניסה לאירועי החינם תיעשה באמצעות כרטיס שיינתן ללא עלות בקופות הכנס.
חזרה
האם נדרש ידע קודם להרצאות?
רוב ההרצאות אינן דורשות ידע קודם. במקרה שכן, הדבר יצוין במובלט באתר הכנס ובתוכניה המודפסת.
חזרה
האם יפעל דוכן למכירת מוצרי יד שניה?
בוודאי! כל הפרטים נמצאים בעמוד דוכן יד שניה באתר. ראו גם את עמוד השאלות הנפוצות של דוכן יד שניה.
חזרה
באילו שעות יהיו הדוכנים פעילים?
מדי יום בין 10 בבוקר ל-10 בערב, אך חלק מהדוכנים עשויים להיסגר בשעות מוקדמות יותר.
חזרה
האם תהיה גישה לאינטרנט במתחם הכנס?
כן, במתחם תהיה גישה לאינטרנט אלחוטי.
חזרה
האם אפשר לקנות חולצות כנס?
בהחלט, חולצות טריקו או חולצות צמודות של הכנס, ניתן לרכוש בדוכן למכירת חולצות במחיר של 30 ₪.
חזרה
היכן יהיה ניתן למצוא תיעוד של הכנס (תמונות) לאחר סיומו?
באתר האינטרנט של עולמות 2011, כמובן.
חזרה
אני רוצה לצלם תמונות, וידאו או להקליט אירוע. יש לכם בעיה עם זה?
ניתן לצלם בווידאו ולהקליט הרצאות באופן חופשי, אלא אם כן המרצה הודיע בתחילת דבריו שאינו מעוניין בכך. צילום וידאו והקלטות של אירועים מכל סוג אחר יתאפשרו רק בתיאום מראש עם הנהלת הכנס.
צילום סטילס אפשרי באופן חופשי, אך יש להימנע משימוש בפלש בתוך האולמות.
חזרה
האם מותר לעשן? איפה?
העישון מותר בכל השטחים הפתוחים מחוץ לבניין האשכול, פרט לכניסה הראשית.
חזרה
האם ניתן להירשם לאגודה דרך האינטרנט? ומה לגבי הרשמה במהלך הכנס?
בהחלט. לפרטים על אפשרויות ההרשמה באמצעות האינטרנט בקרו באתר האגודה. הרשמה במהלך הפסטיבל אפשרית באמצעות דוכן האגודה. היא תזכה אתכם מיידית בהנחת חבר אגודה ברכישת כרטיסים לאירועים.
חזרה
אני שוקל להתנדב. שווה לי?
מאוד. פרט לעצם חוויית ההתנדבות, כל המתנדבים זכאים להזמין מראש כרטיסים לאירועים בכנס. למידע על התנדבות, בקרו בדף המתנדבים.