הרצאה
נדודי מדיה: שיקולי שיווק בתעשיית האנימה והמנגה
אופיר לוטן
ההרצאה תעסוק בהיסטוריה של השיווק בתעשיית האנימה והמנגה – האנימציה והקומיקס היפניים. נבין אחדות מהשיטות שיכולות להפוך סדרה למותג מצליח, ונבין את החשיבות של מכירת מרצ'נדייז בעת קבלת החלטות משמעותיות על המשך דרכן של סדרות פופולריות. ניגע גם בדמוגרפיה ונראה איך הגיל והמגדר של קהל יעד יכולים להשפיע על השיווק והבנייה של סדרה. לא נתעלם גם מתופעות חברתיות בעייתיות שמתפתחות בעקבות דרכי שיווק מסוימות של אנימה ומנגה. ההרצאה מיועדת לכל מי שמתעניינים בתרבות פופולרית יפנית.
על המרצה:
חברת ועד אמא"י – ארגון מנגה ואנימה ישראל, וסטודנטית לתואר שני באנתרופולוגיה.
נותרו 11 כרטיסים
האירוע הסתיים