שאלות נפוצות

דף הבית › שאלות נפוצות

השאלות בדף זה מחולקות לפי ארבעה נושאים: כלליות על הכנס, רכישת כרטיסים, בזמן הכנס ותוכן. לשאלות נוספות על הכנס ניתן לפנות לדף השאלות הנפוצות באתר הכנס.

שאלות כלליות על הכנס

האם הכנס יהיה פיזי, או מקוון?

כנס עולמות 2023: חיות ויצורים יתקיים באופן פיזי בלבד.

מתי ייערך הכנס?

כנס עולמות 2023: חיות ויצורים יתקיים ב-09-10 באפריל.

רכישת כרטיסים

איך אני קונה כרטיס לאירוע?

  1. ראשית יש להתחבר לאתר. אם אין לך משתמש במערכת, ניתן להירשם לאתר כאן ע"י לחיצה על "הרשמה" בתחתית העמוד.
    • אם לא הצלחת להתחבר, ייתכן שנתקלת בשגיאה נפוצה שנפתרת כך:
  2. לאחר ההרשמה, הכנסו לאתר התוכניה.
  3. לרכישת כרטיס לאירוע, מצאו את האירוע הרצוי, ולחצו על "הוסף לסל". ניתן להוסיף מספר אירועים לסל לפני סיום הרכישה. לאחר הוספת כל האירועים הרצויים, יש ללחוץ על כפתור "סיכום הזמנה" בראש העמוד. בחרו את מספר הכרטיסים הרצוי לכל אירוע, ואם אתם זכאים, בחרו כרטיסים במחיר "חבר". לחצו על המשך לתשלום.
  4. שלמו במערכת המאובטחת באמצעות כרטיס אשראי. שימו לב שבמידה ולא תשלמו תוך 20 דקות מסיכום ההזמנה, ההזמנה תבוטל והכרטיסים יוחזרו למכסה.
  5. כאשר הכנס יתחיל, גשו למתחם הקופות או לעמדות ההדפסה העצמאיות על מנת להדפיס את הכרטיסים שנרכשו מראש.

כמה עולים כרטיסים לאירועים?

מחיר האירועים משתנה לפי אורך האירוע ומורכבותו הלוגיסטית. בכל מקרה, זכאים להנחת "חבר" מקבלים הנחה של 10 ש"ח על כל כרטיס.

מי זכאים למחיר "חבר"?

  • חברי האגודה הישראלית למדע בדיוני ופנטסיה
  • חברי עמותת טולקין הישראלית
  • מרצים ומעבירי תוכן
  • מתנדבי הכנס
  • סגל הכנס

אמורה להיות לי זכאות למחיר חבר, אך האפשרות לא מופיעה לי באתר.

אם אתם חושבים שאתם זכאים להנחה אך אין לכם אפשרות לבחור בכרטיסים במחיר חבר, אנא צרו קשר עם צוות המכירות בכתובת: tickets@olamot-con.org.il . צרפו הוכחת החברות בתוקף (כגון צילום כרטיס חבר עם תאריך תפוגה שטרם עבר, או צילום מסך של קבלה עם תאריך מהשנה האחרונה) ונאפשר לכם את ההנחה.

האם יש אפשרות לקנות כמה כרטיסים עם משתמש אחד?

לכל משתמש יש אפשרות לרכוש מספר בלתי מוגבל של כרטיסים.

קניתי כרטיס לילד.ה שלי ואני רוצה ללוות אותם אל תוך האירוע. האם יש לקנות כרטיס גם למלווה?

במידה והאירוע הוא סדנה או משחק, וברצונכם רק ללוות את הילד ולא להשתתף באופן אקטיבי בעצמכם, אין צורך לרכישת כרטיס. במידה והאירוע הוא הרצאה, מופע או פאנל, יש צורך לרכישת כרטיס גם למלווה.

האם יש מבצעים כלשהם?

כן! על כל כרטיס שלישי, תקבלו הנחה של 10 ש"ח מכלל ההזמנה. על מנת לממש הנחה זו יש לקנות את כל הכרטיסים הרלוונטיים באותה ההזמנה (כלומר, בבת אחת). ניתן לממש מבצע זה במקביל להנחת מחיר "חבר".

האם יש אפשרות לתשלום שלא באשראי?

בכל רכישה אינטרנטית של כרטיסים ניתן לשלם רק דרך אשראי.

אם יישארו כרטיסים למכירה בזמן הכנס, ניתן יהיה לשלם בקופות הכנס במזומן. יש לציין שלא נשמרים כרטיסים במיוחד למכירה במקום, ולכן יש אפשרות שיאזלו הכרטיסים עוד במכירה האינטרנטית.

האם יש אפשרות לתשלום דרך הטלפון?

לא. חברי צוות המכירות ישמחו לעזור לכם בכל קושי או תקלה בדוא"ל tickets@olamot-con.org.il .

ברצוני לרכוש כרטיסים לאירוע מסוים, אבל אזלו לו הכרטיסים! מה אפשר לעשות?

לצערנו, אין לנו יכולת להוסיף עוד כרטיסים לאירוע, שכן מספר המקומות בכל חדר הכנס מוגבל מטעמי הוראתו של משרד הבריאות ומשטרת ישראל. אנחנו ממליצים לבדוק מדי פעם שוב בתוכנייה, ובמהלך הכנס גם בקופות ובאפליקציה, למקרה שמישהו יבטל את הכרטיס שהזמין לאירוע הרצוי לך.

לצערנו אין רשימות המתנה לאירועים שאזלו להם הכרטיסים.

יש לי מוגבלות, ולכן אני זקוק/ה לליווי לאירועים. האם המלווה שלי גם צריך/ה כרטיס?

המלווה לאדם עם מוגבלות צריך גם הוא כרטיס לאירוע, מאחר שמספר המקומות מוגבל, אך הכרטיס יסופק בחינם. על מנת לקבל את כרטיסי המלווה יש לשלוח את הבקשה לדוא"ל tickets@olamot-con.org.il עד יום שישי, 07 באפריל, ב-12:00 בצהריים. רק אם מסיבה כלשהי לא יכולת לשלוח דוא"ל עד לתאריך הזה, אפשר גם לפנות לסגל הקופות בכנס עצמו ולבקש את כרטיסי המלווה. פרטים בדף הנגישות באתר הכנס.

מהי מדיניות הביטולים? האם אפשר לקבל החזר?

החזר כספי על כרטיסים שנרכשו יינתן בכל אחד מהמקרים הבאים:

  1. בהגשת בקשה לביטול הרכישה עד ליום שישי, 07 באפריל 2023, ב-12:00 בצהריים, בפנייה בדוא"ל לצוות המכירות בכתובת: tickets@olamot-con.org.il.
  2. בהצגת כרטיס בקופות לאירוע שבוטל או הוזז מכל סיבה שהיא.
  3. בהצגת כרטיס שלא נוצל לאירוע שהחל באיחור של 20 דקות ומעלה מהשעה הנקובה בכרטיס.
  4. בהצגת כרטיס שלא התאפשר לממשו מאחר שהאירוע שקדם לו הסתיים באיחור.

 לא יינתן החזר כספי במקרה של איחור לאירוע, חוסר שביעות רצון מהתוכן, או סיבות אחרות שלא צוינו לעיל.

 

בזמן הכנס

איך מקבלים את הכרטיסים לאירועים?

את הכרטיסים לאירועים הפיזיים אוספים בקופות הכנס. יש להראות את קוד ה-QR לסורק וכרטיסיכם יודפסו באופן אוטומטי. אין אפשרות להדפיס את הכרטיסים בבית.

שימו לב: איסוף הכרטיסים הוא זריז, אך התור לקופות עשוי להיות ארוך. מכיוון שלא ניתן להכנס לאירוע ללא כרטיס, אנו ממליצים להגיע מספיק זמן מראש על מנת להבטיח שתוכלו להגיע לאירוע בזמן.

אני רוצה לראות הרצאה מסוימת. איך אוודא שיהיה לי מקום?

על מנת להבטיח מקום בהרצאה, יש לרכוש אליה כרטיס. אין מקומות מסומנים בתוך האולם.

איחרתי לאירוע. האם אוכל להיכנס?

יהיה ניתן להכנס לאירוע באיחור של עד 10 דקות ממועד תחילתו. כניסה לאירוע לא תתאפשר לאחר מכן, ולא יינתן החזר או אירוע חלופי בגין איחור לאירוע. אנחנו ממליצים להגיע למיקום האירוע מספר דקות מראש, על מנת להכנס בזמן ולא להפריע למרצה ולשאר הקהל. 

נתקלתי בבעיה טכנית. למי אוכל לפנות?

ניתן לפנות בכל עת לצוות שירות הלקוחות של הכנס בדוא"ל tickets@olamot-con.org.il

נתקלתי בבעיה של הטרדה על רקע מיני או אחר בכנס, למי אני פונה?

צוות מניעת הטרדות מיניות זמין עבורכם.ן לכל פנייה. ניתן לפנות דרך כתובת המייל safespace@sf-f.org.il או בדף הפייסבוק, במהלך הכנס ולאורך כל השנה.

תוכן

האם יש הרצאות בנושא…?

בכנס יתקיימו הרצאות במגוון נושאים. ניתן לצפות באירועים בתחום המועדף עליכם בעזרת תגיות הנושא שמופיעות בתיבה בראש עמוד התוכנייה.

 האם יש אירועים שמתאימים לילדים?

כן! כדי למצוא בקלות את כל התוכן שמתאים לילדים, השתמשו בתגית "ילדים" בראש עמוד התוכנייה.

האם נדרש ידע קודם להשתתפות באירועים?

האירועים אינם דורשים ידע קודם. עם זאת, יש אירועים שמומלץ להכיר מראש את התכנים עליהם מדובר כדי להינות מהאירוע. אם אינכם בטוחים, מוזמנים לפנות אלינו במייל: tickets@olamot-con.org.il .

 

יש לי שאלה אחרת שלא כתובה כאן.

ניתן לעיין בדף השאלות הנפוצות הכללי של הכנס, או לפנות לדוכן המודיעין במהלך הכנס.

בנוסף, תוכלו לפנות בכל עת לצוות שירות הלקוחות של הכנס בדוא"ל tickets@olamot-con.org.il. לחלופין, תוכלו לשלוח דוא"ל לצוות המודיעין, שישמח לענות לכם בכתובת: info@olamot-con.org.il.

נגישות