שאלות נפוצות

דף הבית › שאלות נפוצות

בעמוד זה תוכלו למצוא תשובות לשאלות נפוצות לגבי רכישת כרטיסים וצמיד כניסה לכנס עולמות 2022: סימנים! לתשובות לשאלות נפוצות בנושאים אחרים הקשורים לכנס ניתן לפנות לדף השאלות הנפוצות הכללי של הכנס, או לשאול את צוות המודיעין שלנו: info@olamot-con.org.il .

השאלות בדף זה מחולקות לפי ארבעה נושאים: כלליות על הכנס, רכישת צמידים וכרטיסים, בזמן הכנס ותוכן. 

שאלות כלליות על הכנס

האם הכנס יהיה פיזי, או מקוון? מה כולל צמיד כניסה, או כרטיס רגיל?

כנס עולמות 2022: סימנים יתקיים במקביל באופן פיזי ומקוון לאורך שני ימי הכנס!

בחלק המקוון (וירטאלי) של הכנס, תוכלו לצפות באירועים מהנוחות של הספה בסלון ביתיכם. על מנת לקבל גישה לחלק המקוון (וירטואלי) של הכנס יש לרכוש צמיד כניסה. צמיד הכניסה נותן גישה לכל התכנים המקוונים של הכנס בשידור חי, וכן להקלטות של האירועים הללו באופן אקסקלוסיבי למשך 6 חודשים אחרי הכנס.

בחלק הפיזי של הכנס יתקיימו אירועים באשכול הפיס ועירוני א'. על מנת לנכוח באירוע פיזי יש לרכוש כרטיס לאירוע. יש לשים לב כי כרטיס מקנה כניסה אך ורק לאירוע אחד. על מנת להכנס למספר אירועים פיסיים, יש לקנות כרטיס לכל אירוע בנפרד.

יש אירועים שיועברו גם באופן פיזי וגם באופן וירטואלי?

ישנם אירועים שיועברו רק באופן אחד (פיזי או וירטואלי) וישנים אירועים שיועברו בשני האופנים. ניתן לדעת מה אופי האירוע לפי האולם בו הוא נמצא בתוכניה:

  • אשכול 1 – אירועים שיועברו באופן פיזי בלבד.
  • אשכולות 2+3 – אירועים שיועברו באופן פיזי ובנוסף לכך ישודרו בשידור חי לאתר השידורים.
  • אשכול 4 – אירועים שיועברו באופן וירטואלי, ובנוסף לכך יוקרנו באולם במתחם הפיזי. הכניסה לאולם ההקרנה מותנית ברכישת כרטיס ככל אירוע פיזי אחר.
  • חדר סדנאות – תלוי אירוע. אירועים וירטואלים יסומנו בכותרת שלהם.

מתי ייערך הכנס?

כנס עולמות 2022: סימנים יתקיים ב-19-20 באפריל.

רכישת צמידים וכרטיסים

איך אני קונה צמיד כניסה מקוון, או כרטיס לאירוע פיזי?

  1. על מנת לקנות צמיד כניסה יש ראשית להתחבר לאתר. אם אין לכם משתמש במערכת, ניתן להירשם לאתר כאן ע"י לחיצה על "הרשמה" בתחתית העמוד. 
  2. לאחר ההרשמה, הכנסו לאתר התוכניה.
    • לרכישת צמיד כניסה לחלק המקוון של הכנס, לחצו על כפתור "לרכישת צמיד כניסה לכנס" בראש העמוד ותועברו לטופס חיוב. הזכאים להנחת "חבר" יכולים ללחוץ על הכפתור "לרכישת צמיד כניסה לכנס לחברי אגודות מארגנות" ולהנות ממחיר מוזל.
    • לרכישת כרטיס לאירוע פיזי, מצאו את האירוע הרצוי, ולחצו על "הוסף לסל". ניתן להוסיף מספר אירועים לסל לפני סיום הרכישה. לאחר הוספת כל האירועים הרצויים, יש ללחוץ על כפתור "סיכום הזמנה" בראש העמוד. בחרו את מספר הכרטיסים הרצוי לכל אירוע, ואם אתם זכאים, אם הם כרטיסים במחיר "חבר". לחצו על המשך לתשלום.
  3. שלמו במערכת המאובטחת באמצעות כרטיס אשראי. שימו לב שבמידה ולא תשלמו תוך 20 דקות מסיכום ההזמנה, הזמנתכם תבוטל והכרטיסים יוחזרו למכסה.
  4. כאשר הכנס יתחיל:
    • במידה ורכשתם צמיד, תוכלו להיכנס לאתר השידורים באמצעות המשתמש איתו רכשתם את הצמיד.
    • במידה ורכשתם כרטיסים לאירועים פיסיים, תוכלו לאסוף אותם בקופות הכנס.

האם יש לרכוש צמיד כניסה בשביל לרכוש כרטיסים לאירועים הפיזיים?

רכישת כרטיסים ורכישת צמיד כניסה אינם תלויים זה בזה. כלומר, ניתן לרכוש צמיד כניסה ללא כרטיסים, כרטיסים ללא צמיד כניסה או לרכוש גם צמיד כניסה וגם כרטיסים.

כמה עולה צמיד כניסה?

צמיד הכניסה עולה 130 שקלים. זכאים להנחת "חבר" יכולים לרכוש צמיד בעלות של 110 שקלים.

כמה עולה כרטיס לאירוע פיזי?

מחיר האירועים משתנה לפי אורך האירוע ומורכבותו הלוגיסטית. בכל מקרה, זכאים להנחת "חבר" מקבלים הנחה של 10 ש"ח על כל כרטיס.

מי זכאים למחיר "חבר"?

  • חברי האגודה הישראלית למדע בדיוני ופנטסיה
  • חברי עמותת טולקין הישראלית
  • מרצים ומעבירי תוכן
  • מתנדבי הכנס
  • סגל הכנס

אמורה להיות לי זכאות למחיר חבר, אך האפשרות לא מופיעה לי באתר.

אם אתם חושבים שאתם זכאים להנחה אך הכפתור "רכישת צמיד לחברי אגודות מארגנות" אינו מופיע על המסך שלכם, או אין לכם אפשרות לבחור בכרטיסים במחיר חבר, אנא צרו קשר עם צוות המכירות בכתובת: tickets@olamot-con.org.il . צרפו הוכחת החברות בתוקף (כגון צילום כרטיס חבר עם תאריך תפוגה שטרם עבר, או צילום מסך של קבלה עם תאריך מהשנה האחרונה) ונאפשר לכם את ההנחה.

האם יש אפשרות לקנות כמה צמידי כניסה מקוונים עם משתמש אחד? וכרטיסים?

לכל משתמש יש אפשרות לרכוש צמיד כניסה אחד בלבד. אם תרצו לרכוש צמיד כניסה נוסף, תצטרכו ליצור משתמש נוסף.

יחד עם זאת, לכל משתמש יש אפשרות לרכוש מספר בלתי מוגבל של כרטיסים.

קניתי כרטיס לילד.ה שלי ואני רוצה ללוות אותם אל תוך האירוע. האם יש לקנות כרטיס גם למלווה?

במידה והאירוע הוא סדנה או משחק, וברצונכם רק ללוות את הילד ולא להשתתף באופן אקטיבי בעצמכם, אין צורך לרכישת כרטיס. במידה והאירוע הוא הרצאה, מופע או פאנל, יש צורך לרכישת כרטיס גם למלווה.

האם יש מבצעים כלשהם?

כן! על כל כרטיס שלישי, תקבלו הנחה של 10 ש"ח מכלל ההזמנה. על מנת לממש הנחה זו יש לקנות את כל הכרטיסים הרלוונטיים באותה ההזמנה (כלומר, בבת אחת). ניתן לממש מבצע זה במקביל להנחת מחיר "חבר".

אין מבצעים על צמידים.

האם יש אפשרות לתשלום שלא באשראי?

בכל רכישה של צמיד וכן ברכישה אינטרנטית של כרטיסים ניתן לשלם רק דרך אשראי.

אם יישארו כרטיסים למכירה בזמן הכנס, ניתן יהיה לשלם בקופות הכנס במזומן. יש לציין שלא נשמרים כרטיסים במיוחד למכירה במקום, ולכן יש אפשרות שיאזלו הכרטיסים עוד במכירה האינטרנטית.

האם יש אפשרות לתשלום דרך הטלפון?

לא. חברי צוות המכירות ישמחו לעזור לכם בכל קושי או תקלה דרך הצ'אט (בפינה השמאלית התחתונה של האתר), או בדוא"ל tickets@olamot-con.org.il .

ברצוני לרכוש כרטיסים לאירוע פיזי, אבל אזלו לו הכרטיסים! מה אפשר לעשות?

לצערנו, אין לנו יכולת להוסיף עוד כרטיסים לאירוע, שכן מספר המקומות בכל חדר הכנס מוגבל מטעמי הוראתו של משרד הבריאות ומשטרת ישראל. אנחנו ממליצים לבדוק מדי פעם שוב בתוכנייה, ובמהלך הכנס גם בקופות ובאפליקציה, למקרה שמישהו יבטל את הכרטיס שהזמין לאירוע הרצוי לך.

לצערנו אין רשימות המתנה לאירועים שאזלו להם הכרטיסים.

יש לי מוגבלות, ולכן אני זקוק/ה לליווי לאירועים. האם המלווה שלי גם צריך/ה כרטיס?

המלווה לאדם עם מוגבלות צריך גם הוא כרטיס לאירוע, מאחר שמספר המקומות מוגבל, אך הכרטיס יסופק בחינם. על מנת לקבל את כרטיסי המלווה יש לשלוח את הבקשה לדוא"ל tickets@olamot-con.org.il עד יום שני, 18 באפריל, ב-12:00 בצהריים. רק אם מסיבה כלשהי לא יכולת לשלוח דוא"ל עד לתאריך הזה, אפשר גם לפנות לסגל הקופות בכנס עצמו ולבקש את כרטיסי המלווה. פרטים בדף הנגישות באתר הכנס.

מהי מדיניות הביטולים? האם אפשר לקבל החזר?

החזר כספי על צמידים ו/או כרטיסים שנרכשו יינתן בכל אחד מהמקרים הבאים:

  1. בהגשת בקשה לביטול הרכישה עד ליום שני, 18 באפריל 2022, ב-12:00 בצהריים, בפנייה בדוא"ל לצוות המכירות בכתובת: tickets@olamot-con.org.il.
  2. בהצגת כרטיס בקופות לאירוע שבוטל או הוזז מכל סיבה שהיא.
  3. בהצגת כרטיס שלא נוצל לאירוע שהחל באיחור של 20 דקות ומעלה מהשעה הנקובה בכרטיס.
  4. בהצגת כרטיס שלא התאפשר לממשו מאחר שהאירוע שקדם לו הסתיים באיחור.

 לא יינתן החזר כספי במקרה של איחור לאירוע, חוסר שביעות רצון מהתוכן, או סיבות אחרות שלא צוינו לעיל.

 

בזמן הכנס

איך מקבלים את הכרטיסים לאירועים הפיזיים?

את הכרטיסים לאירועים הפיזיים אוספים בקופות הכנס. יש להראות את קוד ה-QR לסורק וכרטיסיכם יודפסו באופן אוטומטי. אין אפשרות להדפיס את הכרטיסים בבית.

שימו לב: איסוף הכרטיסים הוא זריז, אך התור לקופות עשוי להיות ארוך. מכיוון שלא ניתן להכנס לאירוע ללא כרטיס, אנו ממליצים להגיע מספיק זמן מראש על מנת להבטיח שתוכלו להגיע לאירוע בזמן.

האם תהיה אפשרות להכנס לאתר השידורים ללא רכישת צמיד כניסה?

לא.

איפה אני צופה בהרצאות המקוונות?

לאחר שרכשתם צמיד כניסה, תוכלו לצפות בהרצאות בשידור חי באתר השידורים שלנו, שיתפרסם לקראת תחילת הכנס. יש לשים לב כי אין אפשרות להיכנס לאתר השידורים בשני מכשירים או יותר בו זמנית מאותו המשתמש.

איך ייראו האירועים הפיזיים לאור הגבלות הקורונה?

מאד חשוב לנו להגן ולשמור על הבריאות של כל מי שנמצא במתחם, ולכן:

  • עטיית מסיכה על הפה והאף היא חובה בעת שהייה בכל מקום סגור, ולאורך כל משך האירוע.
  • מרצים ומעבירי תוכן שיעמדו בריחוק מהקהל/על במה, יכולים להוריד את המסיכה, כמו מורים ומרצים במסגרות אחרות.
  • בכל מקרה, כנס עולמות 2022: סימנים עוקב באדיקות אחרי הנחיות משרד הבריאות, ככל שיהיו.

אני רוצה לראות הרצאה מסוימת. איך אוודא שיהיה לי מקום?

על מנת להבטיח מקום בהרצאה פיזית, יש לרכוש אליה כרטיס. אין מקומות מסומנים בתוך האולם.

בהרצאה מקוונת, אין צורך לשריין מקום להרצאה או להירשם מראש, אלא רק לרכוש צמיד כניסה. 

איחרתי לאירוע. האם אוכל להיכנס?

באירוע פיזי, יהיה ניתן להכנס לאירוע באיחור של עד 10 דקות ממועד תחילתו. כניסה לאירוע לא תתאפשר לאחר מכן, ולא יינתן החזר או אירוע חלופי בגין איחור לאירוע. אנחנו ממליצים להגיע למיקום האירוע מספר דקות מראש, על מנת להכנס בזמן ולא להפריע למרצה ולשאר הקהל. 

באירוע מקוון, מכיוון שהכניסה לאירוע באתר השידורים אינה מפריעה למרצים ולקהל, ניתן להיכנס ולצאת מאירועים באופן חופשי.

נתקלתי בבעיה טכנית. למי אוכל לפנות?

ניתן לפנות בכל עת לצוות שירות הלקוחות של הכנס דרך פונקציית הצ'אט של האתר. לחצו על הבועה בצד שמאל בתחתית המסך, ונציג שלנו יחזור אליכם.

נתקלתי בבעיה של הטרדה על רקע מיני או אחר בכנס, למי אני פונה?

צוות מניעת הטרדות מיניות זמין עבורכם.ן לכל פנייה. ניתן לפנות דרך כתובת המייל safespace@sf-f.org.il או בדף הפייסבוק, במהלך הכנס ולאורך כל השנה.

תוכן

האם יש הרצאות בנושא…?

בכנס יתקיימו הרצאות במגוון נושאים. ניתן לצפות באירועים בתחום המועדף עליכם בעזרת תגיות הנושא שמופיעות בתיבה בראש עמוד התוכנייה.

 האם יש אירועים שמתאימים לילדים?

כן! כדי למצוא בקלות את כל התוכן שמתאים לילדים, השתמשו בתגית "ילדים" בראש עמוד התוכנייה.

האם נדרש ידע קודם להשתתפות באירועים?

האירועים אינם דורשים ידע קודם. עם זאת, יש אירועים שמומלץ להכיר מראש את התכנים עליהם מדובר כדי להינות מהאירוע. אם אינכם בטוחים, מוזמנים לפנות אלינו במייל: tickets@olamot-con.org.il .

 

יש לי שאלה אחרת שלא כתובה כאן.

ניתן לעיין בדף השאלות הנפוצות הכללי של הכנס, או לפנות לדוכן המודיעין במהלך הכנס.

בנוסף, תוכלו לפנות בכל עת לצוות שירות הלקוחות של הכנס דרך פונקציית הצ'אט של האתר: לחצו על הבועה בצד שמאל של בתחתית המסך, ונציג שלנו יחזור אליכם. לחלופין, תוכלו לשלוח דוא"ל לצוות המודיעין, שישמח לענות לכם בכתובת: info@olamot-con.org.il .