שאלות נפוצות על רכישת כרטיסים

אם ברצונך לקרוא שאלות נפוצות על כנס עולמות שאינן קשורות ברכישת כרטיסים, יש ללחוץ כאן.

 

מבצעים

כדאי במיוחד להזמין כרטיסים במרוכז: על כל שלושה כרטיסים תקבלו הנחה של 10  שקלים מסכום העסקה הכולל. ההנחה תינתן אוטומטית בעת הזמנת הכרטיסים באתר הכנס או בקופות הכנס. ההנחה אינה מוגבלת בכמות, אך אי אפשר לצבור כרטיסים לקבלת ההטבה בהזמנות שנעשו במועדים שונים.

 

הנחות

חברי האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה וחברי עמותת טולקין זכאים לתעריף מוזל בהנחה של עד 30 אחוז מהמחיר המלא. יש כפל הנחות עם המבצע על כל כרטיס שלישי שפורט בראש עמוד זה.

ההנחה מותנית בהצגת כרטיס החבר הרלוונטי בקופות.

 

איך רוכשים כרטיסים?

  1. היכנסו למערכת הכרטיסים. אם אתם כבר רשומים במערכת, לחצו על "התחבר", הכניסו את המייל והסיסמה שלכם ולחצו על "כניסה". אם אין לכם שם משתמש הירשמו למערכת.
  2. עיינו בתוכנייה והוסיפו לסל האירועים את כל האירועים המבוקשים בלחיצה על "הוסף לסל" מתוך טבלת האירועים.
  3. בסיום הוספת האירועים לחצו על "סיכום הזמנה" תחת לשונית סל ההזמנות בסרגל העליון.
  4. במסך שאליו תגיעו, בחרו את כמות הכרטיסים הרצויה לכל אירוע והזמינו את הכרטיסים.
  5. שלמו בכרטיס אשראי במערכת המאובטחת.

 

מהי מדיניות ההחזרים של הכנס? האם אפשר להחזיר כרטיס אם אני מתחרט/ת על רכישתו?

החזר כספי על כרטיסים שנרכשו יינתן בכל אחד מהמקרים הבאים:

  • בהגשת בקשה לביטול ההזמנה עד ליום שני, 15 באפריל 2019, בפנייה בדואר אלקטרוני לכתובת: tickets@olamot-con.org.il .
  • בהצגת כרטיס בקופות לאירוע שבוטל או הוזז מכל סיבה שהיא.
  • בהצגת כרטיס שלא נוצל לאירוע שהחל באיחור של 20 דקות ומעלה מהשעה הנקובה בכרטיס.
  • בהצגת כרטיס שלא התאפשר לממשו מאחר שהאירוע שקדם לו הסתיים באיחור.

לא יינתן החזר כספי או כרטיס לאירוע חלופי במקרה של איחור לאירוע, חוסר שביעות רצון מהתוכן המועבר, או סיבות אחרות שאינן מצוינות לעיל.

 

האם צריך לרכוש כרטיס על מנת להיכנס למתחם הכנס?

הכניסה למתחם הכנס, שכוללת את הדוכנים והאזורים הפתוחים לציבור באשכול הפיס, היא חינמית לגמרי. התשלום על כרטיסים הוא לפי אירוע בלבד. אפשר לעיין באירועים הרבים והמגוונים שהכנס מציע בתוכניית הכנס.

 

רכשתי כרטיסים. איך אני אקבל אותם? האם צריך להדפיס אותם מראש בבית?

את הכרטיסים אפשר לקבל בעמדת ההזמנות מראש בכנס בתוך מתחם הקופות בהצגת אישור התשלום שנשלחה באופן אוטומטי בדוא"ל בעת הרכישה ו/או תעודה מזהה. אי אפשר להדפיס את הכרטיסים בבית.

 

מישהו יוכל לאסוף את הכרטיסים שלי במקומי?

אפשר לאסוף כרטיסים בהצגת הודעת אישור התשלום המתאימה, או לחלופין בהצגת תעודה מזהה של האדם שעל שמו נעשתה ההזמנה.

 

ברצוני לרכוש כרטיסים לאירוע, אבל אזלו לו הכרטיסים! מה אפשר לעשות?

לצערנו, אין לנו יכולת להוסיף עוד כרטיסים לאירוע, שכן מספר המקומות בכל חדר בכנס מוגבל מטעמי בטיחות. אנחנו ממליצים לבדוק מדי פעם שוב בתוכנייה, ובמהלך הכנס גם בקופות, למקרה שמישהו יבטל את הכרטיס שהזמין לאירוע הרצוי לך.

 

האם אפשר להיכנס לרשימת המתנה לאירוע שאזלו לו הכרטיסים?

לצערנו אין רשימות המתנה.

 

האם אפשר לרכוש כרטיסים דרך הטלפון?

אין אפשרות לרכישת כרטיסים טלפונית.

 

נגמרה המכירה המוקדמת ולא הספקתי לרכוש כרטיס שרציתי. מה אפשר לעשות?

אפשר לקנות בקופות הכנס כרטיסים נוספים לפי מקום פנוי. הקופות ייפתחו בשעה 10:00 ביום הראשון של הכנס, וב-9:00 ביום השני של הכנס.

 

קניתי כרטיס לילד/ה שלי וברצוני ללוות אותם או להשגיח עליהם במהלך האירוע. האם גם אני אצטרך כרטיס?

אם מדובר בהרצאה, יש לרכוש כרטיס עבור המלווה, מכיוון שמספר המקומות באולם מוגבל. אם מדובר בסדנה או במשחק, וההורה מתכוון/ת רק ללוות או להשגיח ולא להשתתף באופן מעשי, אין צורך בכרטיס עבור המלווה.

 

יש לי מוגבלות, ולכן אני זקוק/ה לליווי לאירועים. האם המלווה שלי גם צריך/ה כרטיס?

המלווה לאדם עם מוגבלות צריך גם הוא כרטיס לאירוע, מאחר שמספר המקומות מוגבל, אך הכרטיס יסופק בחינם. כדי לקבל כרטיס למלווה במהלך המכירה המוקדמת פנו לצוות הקופות בדוא"ל tickets@olamot-con.org.il . במהלך הכנס יש לפנות למטרה זאת לאחראי המשמרת בקופות. למידע נוסף על נגישות בכנס פנו לצוות הנגישות של הכנס. פרטים בדף הנגישות באתר הכנס.

 

ברצוני לבטל כרטיס, לקבל החזר כספי, או להחליף בין אירועים. איך עושים את זה?

אנא עיינו במדיניות ההחזרים של הכנס בראש העמוד הזה.

 

יש לי שאלה אחרת. למי אני פונה?

צוות הקופות ישמח לענות על כל שאלה נוספת בדוא"ל tickets@olamot-con.org.il לפני הכנס או במתחם הקופות במהלך הכנס.