שאלות נפוצות
איפה ומתי ייערך הכנס?
השנה יערך כנס עולמות בנושא "נדודים" בתאריכים 24-25 באפריל 2024
במתחם אשכול פיס, שפרינצק, 4 תל אביבהאם הכניסה למתחם הכנס עולה כסף?
הכניסה לכל חלקי המתחם חופשית ופתוחה לכל, אך הכניסה לאירועי התוכן: הרצאות, פאנלים, סדנאות והשאר מותנית בקניית כרטיס בקופות או באינטרנט לכל אירוע בנפרד.
בתוכניה יש תגית "חינם" לאיתור אירועי החינם. שימו לב! משיקולי בטיחות, גם הכניסה לאירוע חינם דורשת כרטיס. אנא הקפידו להזמין כרטיסים מראש.
האם יש גישה לנכים ולבעלי מוגבלויות?
באופן חלקי, המתחם עצמו לא מונגש באופן מלא לנכים, אך אנו משתדלים להנגיש כמה שאנחנו יכולים. אשכולות 1 ו-2 נמצאים בקומת קרקע ונגישים, ואל אשכולות 3, 4, ו-5 אפשר להגיע במעלית שנמצאת מאחור. יש כניסה נגישה גם לבניין של עירוני א'.
מי שזקוק לכך יכול לגשת לדוכן המודיעין במגרש על מנת לקבל תג קדימות בנגישות.
למידע נוסף ולבקשות הנגשה ספציפיות אנא פנו לצוות נגישות בכתובת הדוא"ל access@olamot-con.org.il או בטלפון 058-643-2082 (במהלך ימי הכנס בלבד).
איחרתי לאירוע. האם אוכל להיכנס?
מאחרים יורשו להיכנס לאירועים עד עשר דקות לאחר תחילת האירוע. לאחר מכן ייסגרו הדלתות ולא תותר כניסת מאחרים.
מבקרים שנכנסו לאירוע יורשו לצאת ממנו ולחזור בהצגת הכרטיס. הקפידו לשמור את הכרטיס עמכם עד סוף האירוע.
אם איחרתם לאירוע בגלל אירוע אחר שהתעכב, תוכלו לפנות לאיש סגל (בעל תג אדום) ולהסביר את המצב. הכניסה לאירוע תלויה בשיקול הדעת של איש הסגל האחראי.
לכל בעיה אישית בנושא נגישות, תוכלו לפנות לצוות נגישות לפני הכנס ובמהלכו.
איפה יש חניה?
יש מאות מקומות חניה בחניונים הציבוריים הסמוכים ברחובות גדעון, הארבעה, ארניה, החשמונאים, ובמתחם שרונה.
לפרטים נוספים על הגעה וחניה לחצו כאן.
תהיה לינה במתחם הכנס לקהל?
לא תהיה השנה לינה במתחם.
יש מקום להשאיר עגלה? תיק?
לצורך אפסון חפצים, לרבות עגלות יד, נפעיל במהלך הכנס חדר לשמירת חפצים בחינם, שיפעל לאורך שני ימי הכנס. לא יתאפשר להשאיר ציוד מעבר לשעות הפעילות.
שעות הפעילות:
לפרטים נוספים על אפסון החפצים לחצו כאן.
האם יהיה מתחם יד שנייה?
בכנס עולמות השנה לא יהיה מתחם יד שניה בתשלום.
במקום תהיה ספריית קח-תן לספרי מדע בדיוני ופנטזיה ולמשחקי קופסה במתחם הקהילתי.
במתחם הקהילתי תהיה ספריית קח-תן קהילתית לספרי מדע-בדיוני ופנטסיה ולמשחקי קופסה: הקהל מוזמן להביא משחקי קופסה (עם כל החלקים) שכבר לא משחקים בהם, ספרים שהגיע הזמן להוציא מהבית (או עותקים כפולים) וכו' ולתרום אותם לספריית הקהילה כדי שאחרים יוכלו לשחק או לעיין בהם ואולי אפילו למצוא להם בית חדש.
ספריית הקח-תן מיועדת לספרים ומשחקים בלבד.
האם יהיה חדר פעוטון להורים וילדים עד גיל 6?
כן, מתחם ההוביטון פועל בכל ימי הכנס בשעות .
אני שוקל.ת להתנדב. שווה לי?
מאוד! פרט לעצם חוויית ההתנדבות, כל המתנדבים והמתנדבות גם מגיע לקבל כרטיסי חינם לאירועים בכנס.
לפרטים נוספים על ההתנדבות בכנס, פנו לדף ההתנדבות בכנס או לצוות כוח האדם volunteers@sf-f.org.il.
האם יתקיימו אירועים בחינם?
רוב המפגשים בכנס וכן השקות ואירועי קהילה אחרים מוצעים ללא תשלום. ניתן למצוא עליהם פרטים בתוכניית הכנס.
שימו לב! משיקולי בטיחות, גם הכניסה לאירוע חינם דורשת כרטיס. אנא הקפידו להזמין כרטיסים מראש.
בפני מי אפשר להתלונן על בעיות באירועים, בכרטיסים, אי סדרים, מפגעי בטיחות וכדומה?
אנא צרו קשר בנוגע לכל בעיה כזו דרך דף יצירת הקשר.
מישהו הטריד אותי בכנס. למי אפשר לפנות?
בכל מקרה של הטרדה במהלך הכנס, אפשר ורצוי להתקשר לצוות מניעת הטרדות בטלפון: 058-6881176. במקרים שאינם דחופים ניתן גם לשלוח ווטסאפ / סמס.
שימו לב: הטלפון פעיל בימי הכנס בלבד. במהלך השנה, ניתן לפנות לצוות מניעת הטרדות במייל: safespace@sf-f.org.il, או בדף הפייסבוק של צוות מניעת הטרדות. (קישור לפייסבוק)
לפרטים נוספים בנושא ניתן לעיין בכללי ההתנהגות ומניעת הטרדות בכנס.
האם המקומות באירועים מסומנים?
אין מקומות מסומנים באירועי הכנס.
האם נדרש ידע קודם לשמיעת ההרצאות?
רוב האירועים אינם דורשים ידע קודם. אם האירוע דורש ידע קודם, תוכלו להסיק זאת מתקצירו בתוכניית הכנס.
האם יריד הדוכנים יפעל השנה?
יריד הדוכנים יפעל בשני ימי הכנס, ימים רביעי-חמישי בתאריכים 24-25.4.2024, בין השעות 10:00 – 20:30.
בדף יריד הדוכנים באתר זה פרטים נוספים.
האם ניתן להירשם לאגודה דרך האינטרנט? ומה לגבי הרשמה במהלך הכנס?
בטח שניתן להירשם דרך האינטרנט!
לפרטים על אפשרויות ההרשמה באמצעות האינטרנט בקרו באתר האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה.
מה קורה עם אבדות ומציאות?
הטיפול באבדות ובמציאות, לרבות ילדים שאיבדו את הוריהם, נמצא באחריות דוכן המודיעין שממוקם ברחבה הגדולה, ליד שער הכניסה ברחוב הארבעה.
חפצים שנמצאו במתחם הכנס ולא נמצא להם דורש יישמרו במשך חודש מסיום הכנס. בתקופה זו אפשר יהיה לבקש את החפצים בשליחת מייל לכתובת contact@olamot-con.org.il, תוך ציון פרטי הקשר שלכם ופרטים מזהים של החפץ שאיבדתם.
היכן יהיה אפשר למצוא תיעוד של הכנס (תמונות) לאחר סיומו?
תוכלו למצוא את כל התיעוד של הכנס בעמוד הפייסבוק של עולמות.
אפשר להביא את הכלב שלי?
הכנסת בעלי חיים מכל סוג למתחם אסורה, למעט כלבי נחייה, גורי נחייה באימון וכלבי שירות. הכניסה לכלבי שירות בהצגת תעודת נכה.
האם מותר להכניס נשק?
בהתאם להוראות המשטרה, אין להכניס למתחם הכנס כל סוג של נשק — נשק חם או קר, או מוצרים הדומים לנשק חם או קר, לרבות חרבות מתכת. תותר הכנסת נשקי ספוג, ובלבד שהם אינם נראים כמו כלי נשק אמיתיים.
אין להילחם עם חרבות ספוג במתחם הכנס.
הכניסה עם נשק אסורה גם על חיילים, מאבטחים או שוטרים שלא בתפקיד, ומותרת לשוטרים בתפקיד בלבד!
לשאלות בנושא זה יש לפנות לאחראי הבטיחות של הכנס, במייל operations@olamot-con.org.il.
ולאחסן נשק אפשר?
לא. נושאי נשק, לרבות חיילים, מתבקשים להפקיד אותו בתחנת משטרה.
האם מותר לעשן?
מתחם הכנס הוא מתחם ללא עישון, כולל סיגריות אלקטרוניות. הדבר תקף לגבי כל מתחמי הכנס, הן בשטחים הפתוחים והן בתוך מבנים.
אני רוצה לצלם תמונות, וידאו או להקליט אירוע. יש לכם בעיה עם זה?
אפשר לצלם בווידאו ולהקליט הרצאות באופן חופשי, בתיאום עם המרצה ובתנאי שהסכים לכך.
צילום וידאו והקלטות של אירועים מכל סוג אחר — רק בתיאום מראש עם הנהלת הכנס.
צילום סטילס אפשרי באופן חופשי בתנאי שהמרצה לא הביע התנגדות לכך, אך יש להימנע משימוש בפלאשים. צילום של באי הכנס ייעשה אך ורק באישור המצולמים. האחריות לקבל את הסכמת המצולמים מוטלת על הצלם בלבד.
יש לכם עוד שאלות?
אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר! נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.